sobota, 21 lipca 2012

Poszukiwani

Poszukuję redaktorek.


Wymagania
Redaktorka "codzienna"
- jest to redaktorka która codziennie będzie musiała pisać posty - nowości, zmiany, błędy czyli typowe newsy.
Redaktorka ta powinna mieć :
  •  doświadczenie
  • konto na bloggerze
  • min. 1000 starpunktów
  • stardollary na konkursy / mk i inne
  • czas
  • umieć robić screeny
Redaktorka weekendowa
- jest to redaktorka która będzie musiała pisać posty w weekend (tj. sobota i niedziela) - typowe informacje ze Stardoll.

Redaktorka ta powinna mieć :
  • czas
  • stardollary na konkursy/mk i inne
  • min. 1000 starpunktów
  • konto na bloggerze
  •  doświadczenie
  • umieć robić screeny
Redaktorka modowa
- jest to redaktorka która codziennie nie musi umieszczac postów. Chcę aby publikowała swoje outfity i opisywała je.
Redaktorka ta powinna mieć :
  •  ciekawe outfity
  • stardollary na konkursy ( na stylizację itp. )
  • konto na bloggerze
  • czas
  • wyobraźnię
  • min. 1500 starpunktów
  •  doświadczenie

     
Chętnie też przyjmę jedną osobę która będzie grafikiem . Będzie robiła nagłówki i dobierało do tego tło . Wymagania :
 - min. 2000 sd
- program graficzny
- doświadczenie w grafice


Jak widzicie wymagania nie są duże. Jeśli ktoś jest NSS to zamiast stardollarów może mieć starmonety.
Zgłaszajcie się w komentarzu do 30 lipca. Następnego dnia (31 lipca) wypiorę po 3 osoby z każdej " kategorii " które najbardziej się nadają na tę posadę. Będą miały tydzień okresu próbnego .Warto coś napisać o sobie w zgłoszeniu !!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

weekend zaczyna się w piątek, a kończy w niedzielę. Jeżeli tego nie wiesz to jesteś, a zresztą szkoda słów.

dorciaaaa98 pisze...

dlaczego ??

Alesha49 pisze...

A wiec mam na imię Karolina,mam 13 lat chciała bym się zgłosić na stanowisko redaktorki codziennej.Mam bardzo dużo czasu mam konto na bloggerze.Oczywiście mam powyżej 1000sp mam 44 poziom.Potrafię robić screeny.Mam także doświadczenie w pisaniu bloga,miałam kiedyś swój blog niestety musiałam go usunąć z braku czasu,jednak teraz mam czas.A tak to jestem współzałożycielką innego bloga.Mogę urządzać też różne loterie na stardolary oraz cenne ciuchy :)Dobra jeszcze opowiem coś o sobie jestem miła interesuje się modą uwielbiam takich projektantów jak : Coco Chanel oraz Jean Paul Gaultier.Uwielbiam czytać książki,zawszę dotrzymuję słowa.Jestem dość pogodną osobą nie lubię się kłócić z innymi.
Jak coś to proszę o kontakt ze mną przez GG : 31308309 oraz przez moje konto na stardoll Alesha49.
Serdecznie pozdrawiam ;**